HEJ HOPP!

Idag har vi haft fullt upp. Vi hade en tid att passa... Sambon på jobbet (lite lugn och ro för mig och bebben...) - två dagar efter operation! Hur smart är det då?! Det är nog därfös han sitter i soffan just nu och ojar sig... Nåja, är huvudet dumt får kroppen lida. Efter lunch tog vi (bebben och jag) på oss kläder och gick ut i 10 graders värme. Vi gick på en riktig långprommis, nästan TVÅ timmar. Tyvärr fick vi ingen med oss. Den ena ligger i magsjuka och den andra har halsont - hoppas de kryar på sig! Efter prommisen gick vi till barnmorskan, det känna som att det var flera månder sedan vi var där MEN vi var där för bara en månad sen. Bebben väger nu 11080 g och är 71 cm lång! Han väcer så det knakar! Det som är trist är att vi måste byta barnmorska när vi flyttar - TRÅKIGT! Hon har lovat oss att vi ska få kvar hos henne tills dess att Elias är 2 år. Jag tror inte man springer så mkt till barnmorskan när bebben blir större MEN vad vet jag.

I övrigt  har jag tvättat, vikt tvätt och sett lite TV. Bebben har kryppit runt här på golvet. Han börjar bli riktigt haj på det nu... Det är en fröjd för ögat att se honom kämpa sig fram på golvet. HAN är så duktig! Jag är så stolt! Ni tkr säkert att det låter knäppt men det är en häftig känsla när ens bebbe kryper på golvet. Nästan så att jag måste sluta kalla honom för bebbe... SNART! men inte än...

Imorgon är det dax för  50-års kalas! Pappas sambo fyller år. Ska in på stan imorgon och köpa en present, blir nog ngn form av presentkort! Vi är bjudna på middag i Smedsbyn imorgon kväll, får se om sambon orkar följa med.,.. Annars får jag och brorsan samt bebbe åka själv MEN det går ju bra det med...


HEJ HOPP!
Jag skulle dokumentera bebbens fötter... Bilden blev sisådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback