ÄNTLIGEN!

Det har varit ngt fel på bloggen.... LÄNGE! Så det är inte av slöhet som jag inte uppdaterat. Har egentligen inte tid att blogg nu - har en massa annat att göra.

KORT OM VAD SOM HÄNT: Bebben har magsjuka, en otäck variant. Han bajsar en gång i timmen, det bara rinner ur honom. Det hela började med att jag i torsdags mådde jätteilla. Var i Boden hos mamma men var tvungen åka hem. Fick feber och blev jättedålig. Tommy fick komma hem från jobbet och ta hand om bebben. Jag sov från kl 13,30 till dagen därpå, nästan i ett svep. Under fredagen var vi inne och tog det lugnt MEN under kvällen började bebben att kinka. På lördagen fick han diarré och började kräkas. Samma dag fick Tommy taskigt i magen. LÄNGE LEVE TVÄTTMASKINEN - kan jag säga. Jag har tvättat miljoner maksiner i helgen och tack för att vi har maskin i lägenheten.... Under söndagen var det likadant. Det bara rann ur bebben... STACKARS BEBBE! Men han verkar det inte bekomma särskilt mkt. Han är glad och pratig som vanligt. Skillnaden är att han är extremt gnällig på kvällen och ska bara vara med mamma, pappa duger inte.

Nya bilder kommer ... har utbildning ikväll måste fixa. Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback