Nyårsafton!

Vi firade in det nya året hemma. Det var jag, bebben, sambon och sambons äldste barn, som egentligen är en tonåring... Vi åt god middag, potatisgratäng och helstekt fläskfilé. Vi hade dock oerhört ont i magen efter middagen och under hela natten, troligtvis berodde det på fläskfilén. Vid 20,30 lade vi bebben och han sov ända fram till tolvslaget, jag tror att han vaknade av alla smällare... Vid 22-tiden gick sambon och hans son iväg och sköt raketer och smällare. De var tydligen jättefina! Såg inte så mkt hemma från balkongen... tyvärr! Jag gick sedan och lade mig 00,20.

Hoppas NI alla haft en bra start på det nya året!

Idag har vi varit ute på promenad med vagnen. Jag fick äntligen sambon med mig ut! Under eftermiddagen har vi bara tagit det lugnt. Sambons bägge barn har varit här och vi har ätit middag tillsammans. Sambons dotter har en kompis och det är himla kul med flickor. Tänk att de leker med Barbie, precis som en själv gjorde när man var liten. Nu ska vi se om Henke får debutera med Man United. Först ska ju bebben badas och han ska få gröt samt läggas, undrar just hur mkt United jag får se ikväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback