MER BILDER!

brum brum
Bebben har fattat att om han rör på benen så rör han sig men det är ju mkt roligare om ngn knuffar runt honom... Bilen fick ju bebben av morfar i julklapp.

ny leksak!
Kolla in bebbens nya leksak. Mamma och pappa får dra bebben i leklådan... För att inte förstöra golvet lade vi en filt under.

se tröjan!
Glöm inte att spana in vad som står på bebbens tröja... En sak kan jag säga och det är att jag INTE håller med. Ska vi spela ngt så blir det fotboll... men säg inget till sambon!

leklådan är bra till mkt!
Leklådan är bra till mkt! Den kan man även förvara sina leksaker i (om man inte häller ut allt på golvet).

mamma å pappa köper leksaker men jag leker med ett lock
HERREGUD - vad vi köpt leksaker åt bebben! Tror ni han väljer dem?! NIX! Favvoleksaken just nu är ett lock, jag tror att det är ett lock från en glasburk som innehållit typ inlagd gurka... MEN det är ju himla roligt att köpa leksaker till bebben...

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej sötis!
Saknar dej.......`!!!!!!

2007-01-19 @ 08:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback