Leker på golvet!

Det är fantastiskt med bärbar dator...! + Trådlöst modem (heter det så?). Sitter nu på golvet tillsammans med bebben och LEKER. Han leker och jag skriver...

Idag har vi varit ute med vagnen. Det gick som det brukar - bebben vaknade efter ca 30 minuter. Jag beslöt mig för att inte bära honom (som jag brukar) utan han fick ligga kvar i vagnen MEN efter ca 20 minuter gav jag upp. Lyfte upp honom och han blev knäpptyst! För er som inte vet så hatar min bebbe att ligga i vagnen vaken - han ska vara med uppe if amn så att han inte missar ngt.  Efter prommisen gick vi hem till en av mammorna i föräldragruppen, där bjöds det på glasstårta! BEBBEN BLIR JU SEX MÅNADER IDAG! Kan inte fatta vart tiden tagit vägen!

Nu ska vi gå och börja med maten, eftersom vi ska bort på kalas ikväll. Sambons lillebror (bebbeflickans pappa) fyller år idag, vilket innebär att jag får hålla i bebis idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback