Helgen är slut!

Nu är det söndag igen... Fast egentligen spelar det ju ingen roll för mig och bebben. Vi är ju alltid hemma. När sambon är hemma när vi vaknar på morgonen, då fattar jag att det är helg. Är hemskt dagvild, har knappt ngn aning om vad det är för dag... men så är det och det är bara att acceptera. Det blir eventuellt bättre när man börjar jobba igen. MEN jag kanske ska bli hemmafru? Hmmm - sambon skulle bli knäpp om jag var hemma varje dag. För det händer då inte särskilt mkt. Det är knappt jag har tid att dammsuga om dagarna. Bebben gör ju att man har fullt upp!

Idag har vi städat undan julen - USCH, va skönt! Får man säga så när man har barn? Vi har inte varit utanför dörren på hela dagen och det märktes lite på bebben. Han är inte riktigt sig själv om han inte fått sova ngn timme i vagn, ute. Det blir ändring på det imorgon, då ska vi gå en långprommis. Jag hoppas vädret är med oss, idag har det ju varit svinkallt -15 grader.  Det är nog mest jag som inte vill gå ut när det är kallt, bebben har nog ingen uppfattning om det än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback