Händer inte mkt...

Igår var det rätt lugnt. Idag har det varit ännu lugnare... Det är ganska skönt att julen och nyår är över. Vi har ganska snabbt glidit in i våra rutiner igen. Bebben har somnat för natten (hoppas jag), ikväll har han tjorvat en del MEN det är inget allvarligt.

Måste berätta att jag glömt att söka föräldraledigt. Har endast sökt till sista januari och man ska tydligen lämna in ansökan TVÅ MÅNADER i förväg och det har inte jag gjort. Det är tur att jag har en sådan bra chef som har beviljat mer ledigt. Nu har jag beviljats ledigt framtill sista april... Jag är inte direkt supersugen på att jobba MEN suget kommer väl när man väl bestämt sig!

Apropå min chef - när jag började jobba januari 2006, var jag gravid. Hade dock inte sagt ngt till ngn på jobbet. Fick en provanställning som skulle vara i sex månader MEN när jag sedan i februari berättade att jag var gravid fick jag en tillsvidareanställning. Snacka om att ha en BRA chef. Jag hade egentligen tänkt vänta med att berätta MEN min byxknapp lossnade och då var jag ju tvungen att berätta... Fick enbart positiv respons!

Imorgon ska vi till dokton på SEX månaders kontroll. Hoppas sambon kan följa med! Förra gången skrek bebben oavbrutet när vi var på kontroll... Det brukar gå bättre när sambon är med. Imorgon ska vi även vägas och mätas - hoppas att bebben inte gått upp så himla mkt!

Bebben1
så här söt är vår bebben när han är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback