Denna leklåda... + annat

Sambon satte ner bebben i leklådan för ngn vecka sedan och körde honom runt runt i lägenheten... För ngn dag sedan började bebben hälla ut alla sina leksaker, för att sedan klättra på den. Jag fattade noll! En dag satte jag ned honom i den och då vart han supernöjd, skrattade och pratade -DENNA HÄRLIGA UNGE! När sambon sedan kom hem, så borrade han ett hål och jag trädde ett snöre genom hålet och vips, så kan vi nu dra honom runt. Givetvis på en filt, för vi vill ju inte skada Lulebos golv...

Idag har vi varit ute på prommis och bebben vaknade som vanligt efter 45 minuter och skulle upp. Kan inte fatta varför han inte vill åka vagn. Tänk er själv att ligga härligt nedbäddad och mysa MEN inte min bebbe. Han är alldeles för nyfiken (undrar vem han fått det ifrån, säkert sambon)! Nåja, det var bara att ta upp honom och han blir så himla glad när han får komma upp.

Efter prommisen gick vi upp till en av bebbens polare (kan man säga så?) och fikade. Det var så himla trevligt! Vad hade jag gjort utan mina föräldragruppsmammor?! Förmodligen så hade jag klättrat på väggarna samtidigt som jag hade gått min kära sambo på nerverna.

Sambon for iväg nu under kvällen för att skjutsa sin dotter till stallet, hon älskar nämligen att skumpa på hästar. Under tiden badade jag bebben och gav honom gröt, sedan lade vi oss i dubbelsängen och sjöng och bebben slumrade in ordentligt vid 20- tiden. Såg sedan Sverige spela lite kass fotboll mot Ecuador och nu ska jag gå och sova, snart!

Imorgon bär det av till stan med mammorna i föräldragruppen. Vi ska fika och mysa på stan! Blir garanterat ingen shopping eftersom det är omöjligt att shoppa med en 10 kilos bebbe på armen och köra vagn med den andra... Skulle behöva köpa ett nytt halsskydd till min bebbe, NÅJA - det löser sig säkert på ngt sätt.

SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Blev det något halsskydd till bebben?
Kan du förstå att du har denna härliga unge?
Jag älskar er!!!!!!

2007-01-19 @ 13:10:27
Postat av: Mormor

Nu har jag strax kommenterat alla bilder. Läser ni dom?
Bebben är snyggast, säg det inte högt så han blir högfärdig. puss mormor

2007-01-19 @ 13:44:32
Postat av: Anonym

Halsskydd har jag köpt MEN det har jag ju visat. Jag har fortfarande inte fattat att denna härliga bebbe är min (och sambons)... DEt är bara att njuta av denna härliga åktur!

Bebben vet redan om att han är snyggast på jorden!

2007-01-20 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback