Skitväder!

Fy katten vilket skitväder vi haft idag! Det har snöat HELA dagen... Vi har inte kunnat vara ute, istället har vi varit inne hela dagen - skönt men det känns ändå som att man behöver friskluft. NÅJA - nya tag imorgon. Bebben och jag har varit ensam hemma i stort sett hela dagen eftersom Tommy och Emelie varit på leklandet, som nyligen öppnat här i stan.

Idag har bebbens morbror blivit Luleåbo! Imorgon ska vi gå dit och hälsa på. Han hyr en etta möblerad, så han har ju inte behövt flytta en massa grejer utan bara kläder och sängkläder... En del tallrikar, bestick och glas har säkert hängt med i flyttlasset.


Skitväder!
Bebben posar framför kameran i bara blöjan!

Igår var vi på prommis i nästan TVÅ timmar. Kan ni tänka Er att jag fick med sambon... Det ni! Jag behövde inte ens tjata om det :) Han tyckte att han behövde friskluft eftersom han under hela fredagseftermiddagen och kvällen mådde apa, dvs satt på toaletten. Det var säkert ngn släng av magsjuka... Bebens storasyster har ju haft magsjuka i veckan. Hoppas jag klarar mig - hade ju magsjuka när jag var gravid i sjunde månaden och det var inte kul. Hur katten gör man om man är magsjuk och ska amma?! Fungerar det? VILL INTE HA MAGSJUKA! Ifall jag nu åker på magsjuka, blir bebben då sjuk? Om det skulle hända vad gör man då? Jag vill inte att min bebbe ska bli sjuk förrän han kan kommunicera lite bättre än vad han gör idags läget... Hör du det bebben?!


Har förresten lagt bebben för natten - hoppas han bestämt sig för att sova hela natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback