SJUK + MORFAR PÅ SJUKHUS!

Jaha, så var jag sjuk nu då... Attans - jag som aldrig är sjuk! Var senast sjuk när de snittade ut min bebbe... Det är ju inte så länge sedan men ändå?! Nåja, tur jag har en underbart snäll sambo som tog med sig bebben till farmor så jag fått sova i över en timme idag. Jag har sovit som en kratta i natt och det har naturligtvis bebben oxå gjort, så när jag varit vaken har bebben sovit och när bebben har varit vaken, har jag varit tvungen att vara vaken. Ser för tillfället ut som sju svåra år... MEN MEN så är småbarnslivet!



Min mamma (bebbens mormor) har varit här idag, det är så kul när hon bara dyker upp. Hon vill har sin veckodos bebbe. Mobbe var också här, han är ju här nästan varje dag vilket är superkul!



Ngt som inte är kul är att min pappa ligger på sjukhuset. Han har bänglat med skotern idag... När han och hans sambo skulle ut med skotern har han först tagit en vända på gården och medarna har då fastnat i ngt, vilket ledde till att skotern välte och pappa hoppade av. Han landade otäckt och höftkulan åkte ur led. Har inte pratat med pappa men hans sambo har varit här och berättat. Just nu opereras han och de spikar kulan på plats igen. Snacka om otur?! Stackars pappa! Han som har friår och allt, han skulle ha åkt Vasaloppet om två veckor, de skulle åka till Paris om en månad - inget blir nu av. Lyckligtvis finns ju allt detta kvar! Kan ni fatta att han gick efter detta, de ringde inte efter ambulans utan hon skjutsade honom i bilen... Pappa är envis som en åsna! Han grät inte ens - jag hade bölat som en galning! Jag har ju ingen smärttröskel överhuvudtaget, det är ett under att jag fick ut en bebbe utan att gråta ngt av smärta. Hoppas pappan bättrar på sig snabbt. Vi åker upp imorgon och hans sambo skulle åka upp imorgon kväll. Nu är det Melodifestivalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback