Nu har ...

... bebben borstat sina icke-existerande tänder och somnat förhoppningsvis för natten. Han har endast knorrat till TVÅ gånger sedan han somnat vid 19,30.

borsta tänderna

I övrigt har dagen gått i matens tecken. Vi (läs: jag) har lagat köttsoppa och det tar ju TID. Tommy har skottat fram bilarna och varit och tankat min bil. TACK! Jag kan ju faktiskt tanka bilen själv men Tommy gör det gärna och istället så tvättar jag eller ngt.

Mormor har varit här idag och det är alltid lika kul och hon är alltid lika välkommen! Hon hade som vanligt med sig en kasse med kläder till bebben. Jag blev superglad! För vi behöver precis det hon köpt. Jag kan inte fatta hur hon vet vad vi behöver utan att säga ngt, det är nog ngt telepatiskt eller så...

Bebben har äntligen fått tillbaka sin matlust och har ätit för glatta livet nästan hela dagen, han är så söt när han äter! Han har dock inte ätit några grönsaker idag, eftersom jag är lika vimsig som vanligt. Har inte gjort i ordning några, MEN nu har jag pureat bådet rotselleri, ärter och morätter. Kött gjorde jag igår och köttfärs har vi hemma sefan tidigare... Måste börja göra matlister till bebben, så att han inte får så oerhört ensidig kost. Något som vi provat i veckan är FISKBULLAR (jag hatar verkligen fiskbullar). Bebben klämde i sig fyra stycken! Kan ni fatta  - en liten kille äter FYRA bullar själv! Helt otroligt! Tommy har fixat så att vi har fiskbullar i frysen... TACK FÖR DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback