Jobbet!

Idag har vi varit på mitt jobb! Snacka om att jag är efterlängtad - ALLA elever vill veta när jag kommer tillbaka, det är väldigt roligt att höra. Pratade med chefen och vi kom nästan överens om att jag skulle vara hemma hela terminen men dock medverka vid betygssättningen...Bebben har skött sig superBRA! Bebben var glad och många fick se hans fina leende... Visst längtar jag till jobbet MEN tiden med bebben går så fort så jag prioriterar att vara hemma med honom. Jobba hinner jag göra - LÄNGE!

Efter jobbet svängde vi förbi bebbens gammelmormor och Sigge och de bjöd på lunch. Hon är värsta krutgumman, hon tog bebben och bar omkring på honom... Förstår ni 76årig tant med en tiokilosklump! Fantastiskt! Sigge blir 87 år i år och han bar oxå runt på bebben, helt otroligt vilka människor! Bebben blev hemskt trött efter en stund och han tror ju sig inte att sova borta (om inte vagnen är med), så vi åkte hem tidigare. Bebben somnade i bilen och sov hela vägen hem samt att jag bar upp honom sovade och han sov sammanlagt i över 1 och en halv timme... HEJA BEBBEN!

Nu ska vi se ANJA ta guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback