Jag blir sjuk...

... har suttit en stund och surfat runt lite - det finns så otroligt mkt fina babykläder. Tänk om man hade gott om pengar, då hade jag handlat massor med märkeskläder till min bebbe. Samtidigt är det nog tur att jag inte är miljonär, då hade jag nog inte gjort annat än köpt bebbekläder. MEN känner ngn att ni har för mycket pengar, så köp gärna lite bebbekläder till min bebbe. Surfa in på www.freshmilk.se - ni kan köpa vad som helst i strl 80 eller 86. Gärna inte i rosa :) tror inte sambon skulle uppskatta om hans son var klädd i "tjej"färg. Bebben har en del "märkeskläder", dock börjar de bli för små och han börjar få urringning och byxorna sitter som korvskinn. Ska köpa lite nya kläder men det blir nog inte så dyra eftersom han växer så det knakar MEN strl 80-86 bör han kunna ha ett BRA tag.

Bebben sover för natten och har inte vaknat en enda gång sedan jag lade honom 19,30. Ett mirakel!!! Det är nog för att han har mer mat i magen. Nu äter vi ju både lunch och middag samt gröt på kvällen. Vi ska snart börja äta gröt till frukost med, mamma ska bara häva den separationsångest som finns. VILL INTE SLUTA AMMA riktigt än... men snart!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback