Idag...

...11,45 ringde bebbens morbror och frågade om jag hade ngn cykel han kunde få låna. Javisst svarade jag och tänkte att han skulle låna den till sommaren eller ngt. Hade inte en tanke på att han skulle cykla nu, nör det är -25 grader ute. MEN visst skulle han ha den idag MEN jag sade att jag kunde skjutsa honom istället. Han hade kommit ner till bilen och den var stendöd. Inte en tillstymmelse till ström i den. Undrar just vad det kan vara. Det var en himla tur att sambon lämnat "barnbilen" hemma, så att jag kunde skjutsa mobbe till jobbet. Han skulle börja kl 12,00, vi åkte hemifrån 11,55. Vi blev ngn minut sen men jag hoppas de har förståelse på hans jobb. Vilken tur att vi bor nära varandra. Sambon har lovat att gå och titta till mobbes bil i eftermiddag. Det är tur sambon förstår sig på bilar och sånt som jag inte har ngn aning om... Det är ju snällt av honom att titta till mobbes bil. TACK!

Nu är det dags för skidskytte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback