Hjärtedag!

Idag är det hjärtedagen! Har fått världens finaste blommor av min älskade Tommy, TUSEN TACK! Hade inte förväntat mig ngt, eftersom han inte alltid har minnet med sig.

Bebben fick ett litet hjärta att ha i vagnen.... Det räcker åt honom, han förstår ändå inte innebörden av hjärtedagen än MEN nästa år kommer han att förstå mer.

Under dagen promenerade vi in till stan, med vi menar jag "the gang" - dvs jag, bebbe och två andra mammor och deras bebbar. Tokshoppade på HM och fikade och matade våra bebbar... Var en sväng på BRIO (besöker alltid BRIO), kikade in på Duka och sedan traskade vi hem. Vi gick vid 9,50 och kom hem 14,30. Bebben uppförde sig exemplariskt! Han sov hela vägen in till stan och vaknade på HM, satt lugnt kvar i vagnen och tjorvade på... Sedan fick han mat i magen och när jag sedan klätt honom satt han i vagnen, för att sedan somna. EN PERFEKT DAG med bebben på stan!

EN STOR KRAM TILL ER ALLA FRÅN OSS! Hoppas ni får många kramar och pussar under hjärtedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback