Tommy är färdig...

Kaklet är på plats!!! Kan ni fatta vilken händig karl jag har? Nu ska han "bara" foga och hålla det fuktigt ett par dagar, sedan ska det sättas lite silikon samt lister vid fönstrena ska på plats. Han hinner garanterat färdigt innan jul MEN om vi nu ska kakla igen då ska jag och Elias flytta ett par dagar. Att greja på med såna här saker när man har småbarn hemma är inte att rekommendera :) Ni med barn vet säkert vad jag menar. Elias vägrar ju vara i stillhet i mer än TRE minuter max. Han har hela tiden ngt bus på gång... Vi har varit ute och åkt bob idag. Det älskade Elias, jag blev så SLUUUUT! Var ju tvungen springa med honom, han gillar när det går fort. I 40 minuter sprang jag omkring med honom, sen lessnade han och det var tur, för jag var helt slut. När storebror kom hem ville bebben in till honom så då fick jag gå in - ÄNTLIGEN! Stort tack till storebror! Vill passa på att tacka honom för alla hans insatser med Elias. Kan inte vara så kul när man är 17 år och har en 17 månaders runt benen konstant. Jag tkr det är skönt att han kan avlasta ibland MEN ansvaret ligger hos oss föräldrar. Storebror hjälper inte bara till med ELias utan, hjälper till med maten, plockar i och ur diskmaskinen osv. TACK!!!

Imorgon är det en vecka kvar till julafton och nu börjar paniken infinna sig. Måste skriva en lista på vad som ska göras och köpas innan fredag. Efter fredag ska vi bara fixa julmat och mysa - ABSOLUT INTE STRESSA!!! Tommy har precis fyllt i föräldraledighet under jul, så vi ska bara vara hemma och åka pulka och mysa. Ta igen förlorad tid. Elias är ju på dagis hela dagarna och julledigt ska vi ha tillsammans.

Nu ska jag jobba FEM dagar till! Den här veckan kommer bara rinna iväg, vi har så mkt skoj framför oss på jobbet den här veckan.

Hoppas ni har det bra. Kollade på statistiken och ni är många som läser. Trots att det är trist utan bilder. Har inte hittat kabeln till kameran - vi måste fixa en ny. Måste lägga in bilder så att ni får se vårt kök samt vår coola kille.

Ha en bra söndagskväll! Nu ska jag se "Shall we dance".

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback