Söööööt bebbe!

Söööööt bebbe!

Jahapp! Igår va man på fest igen, nästan så att jag blivit en riktig partyprisse. Tur att det snart går över, blir ju såååå himla trött dagen efter. Är trött i vanliga fall men otrlogt trött idag. Lägg till att jag spelat innebandymatch på eleverna OCH tänker inte nämna resultatet. Vi spelade ganska bra och det är inte segern som räknas. Jag hade i alla fall väldigt kul, är ju ingen stjärna MEN roade säkert många...

Min mamma hämtade Elias igår så att Tommy skulle få foga i fred hemma, vilket han gjort utomordentligt bra. Jag for till mamma och sov över där, det är närmare till henne än hem till Luleå från jobbet. Fick lite sovmorgon och det var otroligt skönt. Elias kom in och väckte mig vid 7.30 och han blev glad över att se mig. Han visste ju inte att jag skulle sova där jag oxå. Har jobbat ett par timmar idag och brorsan kom och hämtade mig med Elias i bilen. TACK snälla lillebror!!! Kom hem och det var fogat i köket. Snacka om att det blev hur fint som helst.

Skull åka och handla men iddes inte, så nu måste jag trängas med alla andra på Kvantum imorgon. NÅJA - det kan ju vara lite kul MEN tänk på alla bakterier som kommer att vara där... Vore ju superskoj att bli sjuk över julhelgen.

Imorgon ska jag bara jobba ett par timmar. Ska nog svänga förbi min mormor, så hon får sin bebbedos. Handla är ett MÅSTE! STÄDA känns lite nödvändigt eller ? BAKA kanske jag gör?!?! HUVALIGEN! Hur ska jag hinna med allt detta? Vet dock att jag fixar allt men det känns så mkt...

Elias säger numera:
lassbi - lastbil
banbi - brandbil
petta - petter
memil - emil
da - ida
nana - hanna
geta - greta
bitte - bitte
nananena - annalena
mofa - morfar
moma - mormor
atte - hasse
takto - traktor

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ OTROLIGT DUKTIG! Snart har han ett helt språk, han har redan ett eget språk det gäller bara för oss att tyda vad han pratar om. SÖÖÖÖT UNGEN!
Namnen ovanför är dagiskompisar samt dagisfröknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback