Sjukstuge-rapport!

Hej hopp!

Julen kom och gick i sjukstugans tecken, har aldrig varit med om ngt liknande. Möjligen EN gång men det är en annan berättelse...

Nåja - Elias har haft magsjuka OCH den spred sig. Brorsan, Tommy, Fia och min mamma har legat... Huvaligen!  Nu känner sig de flesta bättre MEN nu har jag åkt på feber, ngn form av flunsa skulle jag tro.

JULAFTON gick av bara farten. Elias var inte alls laddad för ngn tomte, han vara slö och hängig HELA dagen - inte kul! Julklapparna tyckte han om i alla fall. Han fick en fyrhjuling - eldriven, BRIO-tågbana, böcker, parkeringshus, Leo (mjukisdjur från leklandet), kläder, bilar, lastbilar mm mm. Han är oerhört nöjd coh tacksam. Vi tackar alla för de fina klapparna. Elias är dock rädd för sin fyrhjuling - kan ha att göra med att han var sjuk när han fick den... men men, den som lever får se.

Resten av veckan har gått av bara farten. Elias har skitit så fort han ätit så det har inte blivit några längre turer. Själv var jag på annandagsrea och fyndade lite... Alltid kul med rea! Träffade även en tjockiskompis på stan, hon ska ha barn i mars... Spännande!

Idag har vi varit på leklandet, trots att jag varit sjuk. Kunde ju inte skicka Tommy eftersom han var mer sjuk än mig. Elias kusin Alva firade sin ettårsdag och då var vi tvungna att vara där. Vi lekte i TVÅ timmar och åkte sedan hem.Elias sover nu i sängen och det är dags för  mig att koja.

Bilder kommer när jag är piggare...

Lev och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback