MAMMA!

Åhhh - Elias ropade på mamma när han vaknade för en liten stund sedan... Hjärtat smälte! Han brukar bara ropa efter pappa, om han överhuvudtaget ropar på ngn. Jag är så glad!


Tommy har nästan kaklat färdig och det blir sååååååå fint! Ser ut som ett designerkök. Bilder kommer imorgon. Måste ladda kameran över natten... Ladda över bilder osv och jag känner mig själv ganske bra efter drygt 29 år, så det kommer nog ta ett tag. Om det alls blir några bilder imorgon :)


Har sett filmen "Music and lyrics" ikväll - den var lite småkul på sina ställen MEN har faktiskt sett många fler filmer som är mkt bättre. Har ni ngt förslag på ngn bra film? Känner att jag vill se en riktigt BRA FILM! Det går så många struntfilmer på TV. Imorgon är det en film med Richard Gere och JLo - "Shall we dance" - har för mig att den var hyfsad MEN vill fortfarande se en ROLIG och UNDEHÅLLANDE film. Inte en film som man kan förutspå och längtar tills dess att den är färdig.

GOD NATT och stor KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback