Imorgon är det härliga FREDAG!

ÄNTLIGEN! Är det snart fredag igen. Det är endast en och en halv timme kvar. Fredag innebär - fredagsmys och sedan TVÅ låååånga lediga dagar. Så skönt ska det bli!

Idag har vi fått veta att en av Elias dagsifröknar ska få sparken efter jul! Helt otroligt - en utav de bättre fröknarna. Alltid glad och trevlig! Underlättade inskolning enormt. Kvinnan är en stor tillgång för kommunen men det har inte de styrande fattat. NÅJA - hoppas hon får ett bra jobb på ngt annat dagis, där hon kan förgylla barnen och föräldrarnas liv...

I övrigt händer inte mkt hos oss. Kommer hem efter 17 varje dag, vilket innebär lite tid med bebben. Han verkar inte bry sig särskilt mkt. Glad varje dag när jag kommer hem - det dövar samvetet lite grann i alla fall. Imorse tog vi sovmorgon, välbehövlig sådan. Vi var så trött igår bägge två, så jag bestämde mig för att sova länge och det gjorde vi. Vi försov oss - trots sovmorgon, vaknade 7.30 och min buss gick 8.46. Det blev snabba ryck MEN tur att Elias var med på noterna, annars kunde det ha blivit cirkus.

Tommy har börjat riva köksskåp och takskivor, förhoppningsvis har vi kakel i köket under nästa vecka ngn gång. Han är så duktig!

Imorgon, på min fredagsmysiga dag, så har vi afterwork med jobbet. Jag kanske bangar, vi får se. Känner mig inte laddad för ngn afterwork. Inget fel på arbetskamraterna men det har varit så mkt på jobbet i veckan. Vi får se! Har ju inte spenderat särskilt  mkt tid med bebben heller.... Familjeråd måste vi ha om detta imorgon, Egentligen hade vi behövt bestämma det ikväll men vi har knappt pratat med varandra. Tommy har påtat på i köket och jag har påtat på med lite av varje. Nu sover båda mina prinsar, Tommy jobbar tidigvecka denna vecka...

NÅJA - hoppas helgen blir bra med mkt mys!

Vem vinner imorgon - Amanda eller Marie? Tror faktiskt Marie tar hem IDOL 2007. Hon verkar oerhört poppis, hon sjunger ju bra MEN har ingen som helst utstrålning på scen. Må bästa kvinna vinna!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback