Idag...

... ska alltså dessa hemska klappar inhandlas. Har skrivit en lista och ska åka på stan SJÄLV! Lycka! Min pappa och lillebror kommer och hämtar Elias vid 10. De ska då åka till leklandet, Elias älskar ju att leka där. Jag får ett par timmar på mig att inhandla det jag behöver - kommer inte handla allt idag, eftersom jag vet att jag måste in på stan fler svängar. Ska handla till ELIAS, Tommy, lillebror, pappa och mamma i första hand. Ska även handla åt Fredrik, Emelie och Hasse, Mona-Lis och mormor och SIgge. Det brukar inte bli så dyra klappar MEN det är tanken som räknas... Har äntlgen börjat få lite julstämning men men... det känns bara roligt för att Elias verkar glädjas ngt enormt.

Igår när jag hämtade på dagis - fick Elias massvis med beröm. Det värmer i hjärtat. De menar att han är sååå snäll och hjälpsam. Klarar sig bättre och bättre ute, behöver inte hålla hand med fröken som i början. Pratar och de förstår det mesta. Sover länge och äter bra. En fröken sade att vissa barn lämnar avtryck i hjärtat och hon menade att Elias är ett av dessa barn.

Nu har Elias bara fyra dagar kvar på dagis och sedan ska han få vara ledig! Han ska få följa med mamma på jobbet på fredag och där ska han få dela ut betyg till eleverna. Han var ju med på sommaravslutningen, då åt han på ungdomarnas betyg MEN nu är han ett halvår äldre så det kommer säkerligen inte inträffa igen. Han får relativt korta dagar till veckan oxå, Tommy har ju tidigvecka.

Nu ska jag hoppa i duschen medan bebben sover en liten stund. Han vaknade vid 5.30 och hade pinkat så mkt att hela blöjan och halva sängen var alldeles blöta. Så det var bara att studsa ur sängen...


HA EN BRA DAG!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback