härliga FREDAG - har blivit tråkiga lördag!

Idag är det alltså lördag, vilket innebär att jag bara har EN ledig dag kvar... Har inte hunnit med hälfen av det jag skulle behöva hinna med. KÖPA JULKLAPPAR, städa och mysa med min familj. Istället har jag vaknat kl 10 och Tommy hämtade mig och Elias hos mamma vid 13-tiden. Handlade på Kvantum och brummade sedan hem för att laga middag. Nu är det kväll och jag sla se Svensson, svensson. Elias sover - vilket han behövde. Det har varit full fart hela dagen, inget ovanligt nuförtiden.

Igår var jag alltså ut på afterwork med jobbet och det var trevligt. Maten var sisådär MEN man ska inte ha så höga krav. När jag slutade igår åkte jag till dagis för att hämta min bebbe MEN han låg och sov! Väntade tills dess att han vaknade och då åkte vi hem, när vi väl kom hem, så kom min mamma och hämtade oss. Åkte till Boden, där jag gjorde mig i ordning och for sedan till afterwork-stället (väljer att inte precisera vart vi gick). Hade en trevlig middag och var hemma hos mamma kl 23.

Imorgon måste jag fixa lite julklappar!!! Börjar bli oerhört stressad men imorgon bär det av. Ska köpa till Elias, han är ju den viktigaste personen i mina ögon. Bäst att fixa allt åt honom först. Om det är ngn som undrar vad han är sugen på till jul så är följande några förslag:

- Kläder - långärmade t-shirts och snygga jeans i stl. 86 alt. 92.
- DUPLO-lego.
- Böcker - gärna MAX-böckerna. Han har lampa, kaka och nalle.
- Pennor (småbarnsvänliga) och ritpapper.
- Leksaker - från 18månader, i princip vad som helst.


Han har bara leksaker för jättesmå bebeisar. Vore kul om han fick ngt som han kan sysselsätta sig med ett par minuter om dagen :)   Vi har inga krav heller direkt. Elias har säkert inga krav alls, tkr nog bara allt ska bli spännande. Vi kommer i alla fall att köpa honom en BRIO-tågbana, har jag bestämt. Han kommer säkerligen få mer leksaker MEN vad vet vi inte än. Det är därför vi måste in på stan ngn gång... inom en snar framtid.

Tommy har ju börjat med köket och han kommer definitivt INTE ha tid att svansa runt på stan. Hur gör ni med era julklappsköp?!?! Planerar ni månder i förväg eller kör ni med impulsköp hela vägen? Hjälp mig....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback