Fredag!

Äntligen fredag brukar jag tycka men idag är det annorlunda. Vi har haft skolavslutning idag och jag har givetvis klantat mig och gett en elev fel betyg. Det måste ha blivit ngt fel vid inmatningen på ngt sätt - vet ej hur. Stackars elev! MEN vi har nu rett ut problemet men jag går fortfarande omkring och tänker på en del elever. Vissa såg lite besvikna ut idag och många var nog relativt nöjda. Hoppas alla mina barn får en fröjdefull jul!

Har varit och handlat julmat på Kvantum idag och det gick förvånansvärt enkelt. Många bilar men lite folk där inne. Nu ska jag skura toaletten och börja baka lite grann, bara Tommy och hans brorsa får fläkten på plats. Jag vägrar stå och baka natten mot julafton.

Min kusselin kommer upp på söndag - håller en tumme att hon kommer hit. Vi har lite trångt men har nu fixat en bäddmadrass så att hon kan sova här hos mig. Elias och jag saknar henne - vi träffas alltför sällan.

Imorgon blir det sista-minuten klappköp samt börja laga lite julmat. Håll en tumme att det inte blir så mkt folk!

Måste berätta - spelade innebandy igår, har så ONT idag. Snacka om otränad!
STOR KRAM

Kommentarer
Postat av: Mormor

Var tvungen att få en Elias dos ikväll. Mobbe varit hät. Han är väldigt fin även modern till Elias. Älskar er alla.

2008-03-16 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback