Bilder - visst är jag BRA!

Idag råkade jag gå från jobbet supertidigt, den var ca 14. Brukar väl aldrig gå hem sååå tidigt MEN idag blev det så. Trodde klockan var betydligt mer än vad den var men men... Det var himla skönt att komma hem i någorlunda vettig tid. Elias blev superglad när jag var hemma när han och Tommy kom från dagis. De kom typ TRE minuter efter mig.

Har nu fått tummen ur och fått in bilder i datorn, har till och med laddat upp dem på bloggen så here it comes:


Kök 1
Så här såg det alltså ut igår på förmiddagen. Det här är fönstret mot gatan.

Kök 2
Diskbänken. Dörren till vänster leder till tvättstugan.

= Visst blir det fint!



Med pappa och Sigge
Här sitter Elias mellan pappa och gammelmormors kille Sigge. Visst är det fränt att min mormor har en kille. De har varit tillsammans i över 20 år MEN aldrig förlovat sig eller gift sig. De är dock sambos sedan ett par år tillbaka.


På leklandet
Här är Elias på leklandet i bollhavet. En riktig favorit!

På cykel på leklandet
Elias ville prova cyklarna och han blev så förbannad när han inte nådde pedalerna. Nåja - det gick ju att sparka sig framåt. Han lessande dock ganska fort och ville tillbaka till bollarna.


I leklådan
När vi kom hem från leklandet ville Elias fortsätta leka och satte sig då i sin leklåda. Snacka om att vara innovativ!


Matbild
Så här glad är Elias när han får äta pepparkaka och dricka mjölk. Kaka är det enda han pratar om MEN det är ju bra att äta många pepparkakor för då blir man snäll - eller?!?!


Cool unge!
Elias fortsätter att sitta på sina leksaker. Här sitter han i sin lekkorg som han har hos sin mormor. Ser ni att det bara lyser bus i ögonen?

Händerna i byxorna
En dag upptäckte han att han hade fickor på sina byxor, så då gick han omkring med händerna i byxfickorna HELA dagen...

Dagisbild!
Här gungar vår cooling på en slags häst. Bilden är tagen på dagis i torsdags, när det var Lucia. Visst är han världens gulligaste?!?! Jag pyser av stolthet när jag tittar på bilder och när jag ser honom i verkligheten - snacka om att vi gjort ngt riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback