ALDRIG MER!

USCH!!! Varför är det ingen som påmint mig om hur hemskt det är att julhandla? Schysst!

Jag hade glömt bort hur otroligt jobbigt det är... Nåja - nu är rond 1 klar. Har köpt det mesta har en del smågrejer kvar att fixa. Det kanske jag hinner göra bort imorgon. Har inte riktigt tid i veckan eftersom jag jobbar. Till hlegen måste vi handla julmat och tillaga densamma.

Är inte riktigt nöjd med Elias klappar, måste köpa ngn till. Han behöver ju lite nya kläder till julafton. Hade tänkt köpa en väst och finbyxor med vete katten om han kommer ha det på sig. Han svettas ju enormt mkt! Vi får se, ska sova lite på saken.


Nu ska jag se lite skidor på TV. Elias sover, han är helt slut! Har ju lekt på Leo´s lekland med morfar och mobbe i flera timmar idag. Tommy kaklar så jag har "egentid".

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback