Hej hopp!

Vill bara skriva ett par ord så att ni vet att jag menar allvar med att återuppta bloggandet på riktigt. Det håller väl i sig ngn dag skulle jag tro.

ÄR superduperTRÖTT efter en lång och sömnlös natt. Har en bebbe som håller på att få tänder och det är inte lätt. Han gråter coh ska ligga kloss i mamma - vad göra? Ge han en tablett i rumpan säger en del och andra säger att det är bara att härda ut. Vi får se hur det blir i natt. Har han mkt ont så får han en supp... eller?! Annars har han varit mkt gnällig hela dagen säger Tommy, Jättetrist! Men tyckte han blev glad när jag kom hem MEN det är ju inte så att hanspringer benen av sig när jag kliver innanför dörren. Han är mest intresserad av vad jag har med mig hem i väskan... Kul eller hur?!

Det har varit fullt ös på jobbet idag. Alla elever på plats och det är jättekul! känner at jag börjar komma in i "jobbet" igen.

Nu vaknade bebben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback