Världens bästa bebbe!

Bara så att ni vet så har vi den bästa bebben i världen! Han är helt underbar! Det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv. Ord kan inte beskriva vad jag känner för denna underbara lilla människa. Trots att han är så liten har han en enorm personlighet och utstrålning. Han är så fantastiskt duktig på allt han gör, trots att det mesta han gör är jobbigt. Tänk er själv att måsta lära sig allting från början...

Nu har bebben bestämt sig för att äta själv. Kan ni fatta?! Han har ju varit halvtaskig på att äta ett par dagar och vi har inte fattat varför men idag slog det mig - han ville äta själv. Så nu har vi mat överallt och jag menar precis överallt! Bebben har också mat överallt, det är nästan så man måste duscha bebben efter varje måltid. Tommy är ju inte så glad över att bebben ska äta själv utan tkr att vi borde ha väntat ngn månad till MEN det finns inget gulligare än när bebben ska äta på egen hand.

Bebben har även börjat ma-ma-ma och ba-ba-ba och det blir ibland pa-pa-pa också. Daddaspråket har ju varit borta ett tag, antagligen för att bebben haft fullt upp med krypandet. Det är så mysigt att stå i köket och höra bebben ropa ma-ma-ma-ma. Jag vill bara gråta av lycka! Hela morgonen har ju bebben pratat pa-pa-pa. När vi sedan ringde Tommy och han berättade för bebben att han var på jobbet, slutade han. Han förstod att pappa åkt på jobbet och skulle komma hem senare, visst är bebben smart?!

Nu ska jag hoppa i säng, är dyngtrött! Imorgon är det badhuset som gäller - storasyster (som har välbehövligt påsklov) ska med. Förhoppningsvis kan vi lura med lillK och lillT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback