Tjolahopp!

Nu har vi tak på vårt hus... ! Vill ni komma och titta??! GÖR GÄRNA DET! Tommy är ju där mest hela tiden. ÅHHH - vad det ska bli kul att flytta.

Annars är allt bara fint med oss - vi hostar och snorar - hela bunten (LÄS: alla tre). Bebben äter just ingenting, börjar bli lite orolig. Hoppas det vänder snart! Nåja, han har ju förkylning i kroppen, det beror nog på det.

Ikväll har jag varit iväg på kickoff med domarklubben, spelat bowling och ätit gott. Helkul! Tyvärr så är jag ju tråkig - åkte hem vid 21-tiden. Jag hade inte hjärta eller ork att stanna kvar. Ville hem till min lilla familj men samtidigt ville jag stanna en stund till MEN valde att åka hem... Måste ta mig i kragen ngn gång och vara borta en längre stund, inte bara två, tre timmar. Jag hinner nog det, bebben lär ju bara bli större...

Har jag förresten berättat att bebben nu kryper iväg på egen hand för att utforska lägenheten? När jag inte riktar min uppmärksamhet på honom så kryper han iväg, oftast in på toaletten. Han är ju knäpptyst, så då får man leta honom. Det tkr han är superkul! Han skrattar så gott när han ser att jag kommer bakom honom. Han gör enorma framsteg varje dag! Nu har han börjat säga ticktack , som klockan, och samtidigt så vänder han huvudet på klockan. HELFRÄNT! Han säger ju även mamma, pappa och titta. Han har även en hel del andra ljud för sig och det kommer väl fler ord så småningom.

Mormor var ju här igår - ALLTID KUL! Var en sväng till huset och så bjöd hon på lunch. Hon skjutsade mig till Kvantum så jag fick handla lite grann, glömde dock hälften som vanligt. Förstår inte vart minnet tagit vägen. Har alltid haft järnkoll på det mesta MEN nu har jag ingen som helst koll på ngt. Inte ens vad som händer i världen - läser ju knappt tidningen pga tidsbrist. Vi gillar ju mormor, ibland önskar jag att hon bodde granne men tkr ändå det är skönt att hon bor en bit bort. Hon kanske skulle bosätta sig här - vem vet? MEN mormor kom hit oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback