SJUK sjuk sjuk!

Jahapp! Här har jag skrutit om att min bebbe minsann inte varit förkyld - TJI fick jag! Nu är han dunderförkyld och hostig. Det bara rinner snor ur näsan på honom och han hostar hela tiden. Jag har oxå åkt på förkylning, hade feber och frossa om vart annat. Så idag har varit en innedag! Mkt skönt! Vi har bara myst och lekt, vi behövde det.. Bebben är så himla go och snäll. Han har nog förstått att jag oxå varit lite sjuk och varit extremt lugn idag. Nu ikväll har vi haft svårt att lägga honom, han kommer inte till ro. MEN nu har sambon gått och lagt sig och då är det som att bebben sover bättre. Undrar om bebben kommit i ngn slags separationsfas? För nu när han ska sova måste han ligga halvt på mig för att kunna somna. Så har det inte varit tidigare! Han söker inte bröst lika ofta som tidigare, han vill bara ha om hanvaknar på natten. Nu börjar han bli ett barn och ingen bebbe ngt mer. Det är ju snart dags för mig att gå och sova. Måste bara vika tvätt, hänga tvätt och fixa lite papper. Har många saker på MÅSTE-listan. Egentligen borde man inte ha några måsten...

Imorgon blir nog en innedag igen. Bebben skulle behöva ngn ny tröja, får se om vi kilar in på stan en sväng. Men vi går bara om vi får ngn med oss... Det beror ju oxå på hur vi mår.

Nu har huset fått ett tak, nästan - lite grann kvar på baksidan. Det blir så fint! Skulle behöva kika på lite gardiner och krukor. Det är så mkt som jag skulle vilja ha men jag kommer ju inte ha råd med allt på en gång.

FÖRRESTEN - ni som kikar in kan väl lämna en liten kommentar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback