Ojojoj!

PREMIÄR!

Nu har vi lagt bebben i hans säng, för första gången och han somnade själv.  För er som inte har barn  - det här är ett stort dilemma för småbarnsföräldrar. Vi har tidigare (nu har vi ju bara testat  en gång) lagt bebben i vår säng och legat med honom tills han somnat. Vissa kvällar har vi då lagt över honom och vissa kvällar har han legat kvar. För det mesta har han legat kvar. Det är oerhört mysigt att sova brevid en bebbe.

Nu har vi alltså tänkt att bebben ska sova i egen säng från kvällen. Det tog ca 10 min så somnade han. Det var lite gnäll och bök men till slut bestämde sig bebben för att ge upp. Får se hur jag kommer att kunna sova i natt...


Jag har idag blivit kär i ett underbart matbord. Det var det finaste jag sett! MEN obehagligt dyrt. Ska försöka lirka lite med mamma och pappa, kanske de kan bidra... Har ju faktiskt gått upp 25 kilo och fött ut en bebbe, nästan bara för deras skull. Tror ni argumentet håller?! Blir ju även 30 nästa år...Det var attans synd att jag skulle hitta detta matbord nu, precis när huset snart är färdigt och vi kommer ha en massa otrevliga kostnader. NÅJA - ska se om jag inte kan övertala min kära sambo, kanske kanske får ni komma på middag inom kort vid ett snyggt matbord?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback