Jahapp!

Jaha! Här ska man nu lägga in bilder men har ju ingen kamera hemma. DEn har Tommy med sig i huset. Hanä r ju med där och spikar och gör en massa andra grejer. I TVÅ veckor ska han vara där... KUL! Var dit en sväng igår, det kommer att bli jättebra!

Vi var ju även på bebbsjung igår och det är alltid lika kul. En av de andra mammorna tog en bild på alla våra bebbar tillsammans. Hon skulle maila dem men har inte gjort det än. Hon är ju oxå småbarnsförälder så hon har väl inte tid... ?!

Idag var det tänkt vi skulle gå till stan MEN bebben föll ur dubbelsängen igårkväll, vilket innebär att vi höll han vaken en extra stund. Ifall han skulle börja kräkas eller ngt. Han blev inte dålig på ngt sätt utan somnade vid 23-tiden igen. Han sover fortfarande och jag vill inte väcka honom för att gå till stan. Onödigt! Mobbe kommer hit idag och då ska vi gå till tomten, förlåt HUSET, och se hur det går. Ikväll ska jag iväg på utbildning eller rättare sagt jag ska hålla i en domarutbildning. Det ska bli jätteskoj!

Gör ju även debut på riktigt som domare på fredag. Fatta, en fredagkväll ska jag döma fotboll. 19,30 börjar matchen - jag kommer ju vara dötrött innan matchen ens börjat. Nåja - det är en Svenska Cupen match. Det kommer att bli bra fotboll.



Måste ju sammanfatta helgen lite bättre:
Under fredagen så skulle jag granska nya domare. Jag och bebben travade iväg vid 14-tiden till Tunavallen. Vi kom hem vid 17 och åt en snabb middag. Sedan gick jag iväg själv tillbaka till Tuna. Bebben och Tommy kom sedan dit vid 18,30. Tommy och hans son Fredrik skulle iväg på skotercross i Boden. Bebben och jag kom hem vid 20-tiden, vilket var alldeles för sent. Bebben var väldigt trött och lite gnällig MEN han uppförde sig exemplariskt vid fotbollsplanen. Charmade alla, blev bästis med flera hundar och skrattade jättemycket. Lördagsmorgon travade vi iväg 8,30 och Tommy hämtade bebben 10,30. Det gick lika bra som under fredagen. Bebben är ju så hemskt snäll och lätt att ha med överallt. Tommy for sedan upp till dåvarande tomten och fixade och donade. Han har gjort ett jättejobb! Jag och bebben gick upp dit och försökte hjälpa till men vi var nog inte till så mkt hjälp...

Söndagen gjorde jag ju debut som domare. Gick bra, har fortfarande ont i benen men det gör inget... Tommy och bebben mös på hemma.


Mina kvällar går nu åt till att packa - är lite lätt hysterisk. Packar och packar men det försvinner inga grejer. Fattar inte vart allt kommer ifrån. Om det är ngt som ngn behöver - hör av er! Har säkert ngt till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback