HEJ...!

Ser ni vad knäppt det ser ut när det inte gick att lägga bilderna i samma inlägg... Helknasigt! MEN jag orkar inte fixa till det nu, det får vara så. Nästa gång jag lägger in bilder så ska jag försöka få dem i samma inlägg...

Idag har vi varit på vift hela dagen. Först brummade vi iväg till en domarkollega för att lämna en DVD (om dömeri), sedan plockade vi upp mobbe och for mot Sävast. Väl i Sävast var vi in på mitt jobb - skulle träffa chefen men hon var inte där. Måste söka mer ledigt - ska jobba från 1/6 och sedan vara ledig i juli. Efter jobbesöket brummade vi vidare till gammelmormor, som hade gjort våfflor. Det var sååååå gott! TACK!

På hemvägen bestämde vi oss för att åka på Willes för att handla, fyndade kyckling och mamma scan (köttbullar). Riktigt nöjd! När vi väl kom hem gick vi iväg till T och T. Bjöds på glass och snackade lite skit. Bebben röck lillT i håret flera gånger. Slog sedan lillK i huvudet och bara flinade efteråt. Snacka om att han testar!

Nu är det middag och sedan ska jag iväg för att hålla domarutbildning!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback