FIA+bebbe

FIA+bebbe 1
Just det ja, min kusin Sofia var ju här i helgen. Bebben var lite avvaktande i början men efter ett tag så tog han tag i Fia.  Kom och hälsa på snart igen!

FIA+bebbe
Så här glad var bebben över att få vara med Fia, vilket innebär att Fia måste komma hit fler gånger...

?TA sj?lv
Så här ser det ut när bebben äter själv. Han är jätteduktig. Vi får hjälpa honom att ta mat på skeden och resten fixar han själv. En del in i munnen och en del utanför... Givetvis har vi en egen sked som vi matar honom med, annars vete katten hur mkt mat han skulle få i sig... Ser ni vad han är trött - här är det strax läggdags.

kan st?
Det här är ju då bebbens absoluta favorit position - den här veckan. Jag har lärt mig att allting varierar, ingen dag är den andra lik.


Jaha - igår var vi på badhuset. Bebben älskar att bada. Han simmar och sprattlar och dricker vatten. Hur får man en bebbe att inte dricka vatten i bassängen? Storasyster och hennes kompis var oxå med, vilket gjorde turen till badis än roligare. TRåkigt är det ju att bebben lessnar ganska fort - han vill bara bada drygt 40 minuter. För mig är det ju ganska skönt men Emelie tyckte nog det var trist att måsta kliva upp så fort. MEN det blir ju fler turer till badis...


IDAG har vi TRÄNAT!!! Nu pratar vi inte om prommisar eller så utan nu har vi varit på mamma+barn gympa. DVS STEP UP+pilates. SUPERSKÖNT! Äntligen! Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara, det tackar jag alla prommisar för. Bebben var oxå med! Tanken var ju att han skulle sitta still och leka under tiden jag gympade... men ni som vet hut bebben fungerar förstår ju att det var stört omöjligt. Han skulle ju vara med på brädan och ligga på mig under pilatesen... NÅJA - skönt att ha första träningspasset gjort. Nu kan det ju bara bli fler! Det tråkiga var att vi bara var TVÅ deltagare - jag och Ks mamma. K uppförde sig exemplariskt. Satt still och tittade med ett superstort leende på läpparna hela tiden. Sedan fick barnen lunch och vi promenerade hem. Kan ni fatta först prommis till stan - gympa - prommis hem. Kan inte bli bättre!



Måste bara berätta - på MÅNDAG - kommer HUSET! ÄNTLIGEN! Nu är det ofantligt nära...

Nu sängen! Bebben vaknade 6,15 imorse. SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback