Dagarna går...

Nu
är det torsdag igen. Känns som att dagarna går så fort... Börjar ju jobba snart! Det blir nog bra så småningom... Igår var jag på möte halva natten (till ca 21,00) var så supertrött när jag kom hem. Trodde jag skulle somna stående. Bebben har ju börjat vakna 05,00!!! Kan inte fatta att han orkar. Imorse var det samma sak upp 05,00, så är egentligen superdupertrött, måste gå och sova.

Idag har vi varit upp till huset och det blir såååååå fint! LÄNGTAR massor tills dess att jag och min lilla familj får flytta in. Sedan var vi till lillT och hennes mamma. Bjöds på glass och snackade lite skit. Alltid lika roligt! Har ikväll hållit utbildning - lite segt men ngt som måste göras.

Det är konstigt att bebben går superbra att lägga när jag inte är hemma. Är jag hemma gnäller han och vill inte sova MEN när pappa är hemma själv går det alldeles utmärkt. Inte ett pip från bebben. Det är så himla orättvist! Idag har bebben pussat så enormt mkt på lillT så man kunde nästan tro att de vara tonåringar. Han höll henne om kinderna och pussade länge och med öppen mun. Supergulligt!

Nu är det sängen som gäller - har tusen saker att göra imorgon, Vika tvätt, handla, packa mm mm Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback