Bilder!

Nu äntligen har jag tagit mig i kragen och lagt in bilder på datorn. Idag har vi varit inne hela dagen, är ju förkylda så förbaskat... MEN imorgon går vi ut! Vi ska gå på bebbesång - kommer säkerligen smitta ner alla men det kan inte hjälpas. Jag blir knäpp av att sitta inne hela dagarna, det kryper i benen. Bebben känner säkert likadant. Hoppas alla mammor och pappor som går på bebbesången kan ha lite överseende med att min bebbe kommer att hosta.


Just det ja, vi har ju valt ut klinker till hallen idag! Ni är välkomna att komma och titta ngn gång i maj, då har vi förmodligen lagt in det...



Badbild!
På badhuset med storasyster under påsklovet.

Syrran
Syrran i badartagen. Hon och hennes kompis åkte rutschkana så det sjöng om det. Tyvärr lessnade bebben oerhört fort på badis. MEN det kommer ju fler gånger....

Redo f?r att sova
Så här glad är bebben när han fått gröt i magen och ska gå och sova...Han är alltid lika glad vår underbara kille!

Puss pappa
Morgon! Pappa tar sig en puss. Bebben vet inte om han tkr om det eller inte...

lunchtajm
Här är det dags för lunch. Bebben smilar upp sig för kameran...

Keps av syrran
Storasyster ovch storebror har packat grejer i sitt rum, vilket innebar att bebben fick en keps. TUSEN TACK!

Fotografen p? fyllan ?
Här skulle fotografen visa hur duktig bebben är på att krypa men .... det bidde inte mer än så här.

Nostalgibild!
Avslutningsvis måste vi visa en nostalgibild. Kan ni fatta att det är ENDAST 9 mån sedan bebben föddes. Här på bilden är han endast ett dygn gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback