Bebben takes a walk

Bebben takes a walk

Så här ser ju då bebben ut när han med bestämda kryptag vet vart han ska.... (LÄS: TEVEN). Har ju som sagt inga nya bilder på bebben att lägga in MEN håll till godo med denna. Bebben kryper ju som sagt på alla FYRA - FORT GÅR DET! Igår på bebbesången så skulle han fram till hon som höll i det brinnande ljuset. Jag hann knappt stoppa honom. Fick tag i byxbenet i sista sekund... MEN MEN - jag har ju väntat och väntat på att bebben ska börja krypa.

Vi har sagt i föräldragruppen att man får de bebisar man förtjänar. Tydligen förtjänar jag en mkt livlig och busig bebbe - undrar just varför?!

Nu ska vi trava upp till HUSET! Det tar ca 50 min dit och 40 min hem. Det är en sådan j-a uppförsbacke dit...

Kommentarer
Postat av: Mormor

That´s my boy. Han är världens gulligaste, eller...

2007-05-04 @ 11:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback