Bebben efter väggarna...

... hela tiden och jämt ständigt. Han är överallt -SAMTIDIGT! Kan inte fatta, hur orkar man... ? Kommer jag att orka? Hoppas det, hoppas det. Det går ju knappt att åka hem till folk eftersom han då ska utforska allt möjligt. Nu låter det precis som att jag inte tkr om bebben MEN det gör jag. Han vaknade 04,45 imorse och har varit igång som ett tok hela dagen. Sovit lite - fullt ös! Nåja, man får de bebisar man förtjänar. Jag kan behöva springa runt lite så jag tappar några kilon... Bebben har ju dock utvecklats än mer - nu försöker han alltså klättra upp efter saker. Han kämpar och kämpar, blir skitförbannad när han inte kan knäcka koden, för hur man klättrar. TACK gode ngt att han inte kan klättra... men det kommer nog så småningom.

Bebben efter v?ggarna

Här är det toalettdörren som ska bestigas.

Charmtroll!
Spisen är ju hyperintressant.

Tr?tt men ack s? s?
Här försöker pappa ta av bebben tröjan. Går inte så bra...

Me kussen...
Nytagen bild (IDAG). Hemma hos kusselinan, som by the way hunnit bli HELA FYRA månader. Stort GRATTIS! Hon är så snäll och glad hela tiden. Bebben skulle naturligtvis pussa på henne hela tiden, gärna äta lite också. På bildfen är bebben helsvettig eftersom han varit igång hela tiden. Både jag och Tommy var blöta i svett när vi satte oss i bilen för att brumma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback