NUTID!

NUTID!
Bebben sover gott i vagnen!

Våra dagar ser ut på samma sätt. Vi vaknar vid 7,30, ligger å myser i sängen och vill helst inte kliva upp. Upp kommer vi vid 8,00, då får jag fika frukost och bebben tjorvar på i sin egen stol. Sedan går vi in på toaletten och gör oss klara för dagen. Sedan ser vi nyheter vid 9,00 och sedan går vi ut med vagnen vid 9,30-10,00. Då går vi tillsammans med andra i föräldragruppen... Är hemma vid lunch och då får bebben äta potatis och ngt. Vi smakar på olika saker, nu är det morötter som gäller. Vid 14 försöker jag få bebben att sova och han sover då allt mellan 20 min - 1 h. Vid 16-tiden kommer sambon hem och bebben spelar lite pajas för honom. Jag och sambon äter middag vid 17,30 och bebben sitter och tittar på, vilket börjar bli oerhört jobbigt. Han vill ju oxå ha!

Vid 19-tiden får vår bebbe gröt (äpplegröt, för tillfället) och sedan badar han vid 19,30. Sover gör han förhoppningsvis vid 20.

Bebben äter bröstmjölk, vid övriga mattider. Dessa flyter lite mer och är inte fasta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback