Lite kort om mig....

...dömer fotboll på förbundsnivå. Det låter värre än vad det är. Dömer damer div 2 och går som AD i damettan. Vi får se vad som händer under nästa år. Min plan var att jag redan i augusti skulle döma fotboll igen - planerna slopades! Kan inte fatta hur jag trodde att det skulle vara möjligt.... Min bebbe gjorde inte annat än åt första TRE månaderna. Han gör det ju fortfarande men nu är det inte lika ofta. Visst finns det mammor som pumpar ut och lämnar sina bebisar MEN jag valde att inte göra det.

Jag blev bjuden på Norrbottens fotbollsgala och ordnade därmed barnvakt. Mormor och hennes sambo samt morbror skulle ansvara över bebben en kväll. Hade pumpat ut bröstmjölk, i fall bebben skulle vakna och vara hungrig. Vi for iväg vid 19,30. Hann ringa hem flera gånger under kvällen. När jag sedan ringde hem vid 22,00, var bebben vaken och jag hörde honom skrika. Vi lämnade omedelbart galan och for hem… Bebben låg då nedbäddad och sov gott i sängen! Det dröjer ett tag innan jag lämnar bebben med barnvakt igen! Men ngn gång måste det ju ske...


Mormor

så här glad var bebben när jag och sambon åkte på fotbollsgalan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback