JUL!

JUL!

Måste snabbt berätta lite om julen...

I år ska vi fira med min mamma... Först åker vi till min pappa på julafton för att sedan fortsätta till min mamma. Sambons mamma träffar vi dagen innan hemma hos oss, då vi har lilla jul. USCH - vilken stress! Nästa år när vi bor i hus, åker vi ingenstans under jul - alla som vill får komma till oss och de som inte vill får stanna hemma!

Har inte hunnit handla alla julklappar i tid i år igen. Måste ge mig ut imorgon, bland alla andra sista-minutenhandlare... Kan det bli värre?! Så ni som förväntar er välgenomtänkta klappar, får tänka om. Harn ni tur får ni sockar i rätt storlek!

Nu är det dags att sova! Det är en dag imorgon igen!

ps. det är faktiskt ganska kul att blogga! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback