Jag...!

HEJ! 
Jag heter Sara och är 28 år. Blev mamma för första gången i juli, den nionde för att vara exakt. Har nu bestämt mig för att ge mig in i bloggträsket – främst för att hålla de som inte bor på plats (dvs i Norrbotten) uppdaterade om min/vår bebbe. Ni som inte har ngn aning om vem jag är, kan jag tala om att jag är, när jag inte är mammaledig, lärare på en 6-9skola. Det är ngt som jag verkligen inte vill skryta med nu när huvet är fullt med amningshormoner. Är sambo med min bebbes pappa och vi bygger hus.  Sambon har TVÅ barn sedan tidigare, de är 9 år (flicka) och 16 år (pojke). Nu vet ni det mesta om mig… Började blogga för drygt en vecka sedan MEN jag lyckades på ngt konstigt sätt, få alltihop att försvinna… Det är så typiskt mig, skyller på amningshormonerna! Så här ser min bebbe ut:

fem

Datum stämmer ej! Här är han FEM månader! 


nyfödd

Nyfödd! Datum stämmer inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback