Gröttajm!

Gröttajm!

Nu har bebben fått gröt i magen och sover gott i sängen. Tyvärr inte i sin säng utan sover i dubbelsängen! Det skriver jag bara eftersom sambon läser detta... tkr att det är ganska mysigt att krypa ihop bakom bebben. Sambon tjatar om att han måste sova i sin säng MEN jag hävdar att bebben ngn gång kommer att bli stor och vill inte sova med oss.

Idag har vi varit i farten hela dagen. Promenad på morgonen i nästan 2 h. Sedan for vi och handlade lite julmat. Till nästa år ska jag planera bättre! Vid 14-tiden åkte vi in på stan, eftersom jag inte kpt mina julklappar färdigt... USCH - jag hatar trängsel på stan. Jag hade bebben i vagnen och det var nästintill omöjligt att ta sig fram, för tro inte att folk flyttar på sig. Sambon fick komma och hämta oss och vi for hem till lugn och ro.

Har nu handlat julklappar till ALLA! Är faktiskt ganska nöjd med mina inköp, hoppas de som får oxå blir det. Kan ju inte skriva här vad folk ska få i julklapp men rapportering kommer senare.

Har funderat mkt krring julen och firandet. Nästa år kommer vi inte att fara ngnstans, Då kommer vi att vara hemma! Nu under julen ska vi åka till min mamma, pappa och sambons mamma. Vi har fått dela upp julhelgen i TRE, för att hinna besöka alla. Vi brukar oftast vara oerhört trötta under mellandagarna, sambon ska jobba då och behöver vila under julen. I år är vi dock lediga under annandagen :)

Dax att se Fuglesang landa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback