... gravid

... berättar lite snabbt om min graviditet. Innan jag blev gravid hade jag inte så många funderingar om hur det skulle vara. Jag mådde bra hela tiden, förutom att jag mådde lite illa i början. Blev förvisso yr när jag sprang och cyklade men i övrigt var jag i bra form. Jobbade fram till dagen före midsommar och fick sedan barn 9/7-06. När det började sparka och röras inne i magen, då känner man sig oerhört stolt och tänker ofta på vad det är för krabat inne i magen. Så för er som undrar hur det är att vara gravid - DET ÄR EN OTROLIG UPPLEVELSE! Jag hade dock svårt att fatta det och har det fortfarande... Jag märkte på vägen att jag blev större och större, blev till och med stoppad på stan av två unga tjejer som undrade hur många bebisar jag hade i magen. Det kändes ju lite knäppt eftersom jag inte tyckte jag var så stor. Jag har sett bilder - JAG VAR INTE STOR JAG VAR ENORM! Gick upp drygt 20 kilo, har lite svårt att få bort de sista kilona.

Nu vaknade bebben - ska gå och kika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback