Annandagen...

... har varit oerhört lugn. Tog vagnen och sambon och promenerade in till stan. Sambon var inte särskilt pigg på promenera men jag gav mig inte! Väl där mötte vi upp min mamma och hennes sambo, vi fikade och sedan for vi hem igen. Sambons bägge barn kom förbi och vi åt mat - INTE JULMAT! Sedan gick de tillbaka till sin mamma, vilket var trist!. Apropå det här med att sambons barn, jag tkr det är skittrist att inte få fira julafton med dem. Är/bor med dem en stor del av året men inte julen! Nåja - hoppas det blir bättre med det! Jag och sambon intalar oss att det blir bättre när vi flyttar i hus och får större yta, det får tiden utvisa.

Nu är julen slut och jag med! Tur det är vardag imorgon igen - ska lägga in bilderna från julen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback